/Files/images/IMG_5151.jpeg

Орієнтовний розпорядок дня дитини вдома

ЧасПункти розпорядкуПоради
7:30 – 8:00Підйом, ранковий туалет, ранкова гімнастика разом з батькамиУчіть дитину дотримуватись особистої гігієни, вмиватися, чистити зуби, мити руки з милом, користуватися індивідуальним рушником. Привчайте виконувати прості вправи на різні групи м’язів. Наприклад, включайте до ранкової гімнастики легкий біг та стрибки — це сприяє розгальмуванню нервової системи після сну, формуванню правильної постави, викликає позитивні емоції
8:00 – 8:30ІгриУ ранковий час грайте з дитиною в ігри малої та середньої рухливості
8:30 – 9:00Підготовка до сніданку, сніданокУчіть дитину самостійно сідати на стілець та вставати з нього, підсовувати стілець до столу; їсти охайно, не обливаючись; після їжі користуватися серветкою
9:00 – 10:00Читання, ігри, слухання музики, малювання тощоЧитайте дитині вірші, казки, оповідання, пропонуйте розглядати та обговорювати ілюстрації, відповідати на запитання, навчайте співпереживати персонажам. Пропонуйте дитині дидактичні ігри (пірамідки, втулки, шнурівки, будівельний матеріал тощо), учіть класифікувати, узагальнювати предмети за певними ознаками, складати з частин ціле тощо. Привчайте слухати пісні, розуміти їх зміст, знати їхні назви, співати разом з вами тощо. Учіть дитину малювати предмети та явища фарбами, олівцями, фломастерами; розрізняти і називати кольори. Чергуйте різні види діяльності
10:00 – 12:30Підготовка до прогулянки, прогулянкаУчіть дитину самостійно одягатися, взуватися, знімати одяг та складати його у відповідному місці. Під час прогулянки грайте з дитиною в ігри різної рухливості (великої, середньої, малої), спостерігайте разом за природою, заохочуйте дитину до самостійної рухової діяльності
12:30 – 13:10Підготовка до обіду, обідВводьте до раціону дитини тверду їжу, вчіть їсти шматочки хліба і заїдати їх рідкою їжею (суп, борщ тощо), самостійно їсти ложкою з тарілки, пити з чашки
13:10 – 15:10Підготовка до сну, сонРозкажіть дитині казку або заспівайте колискову, що заспокійливо впливає на дитину та сприяє розслабленню нервової системи і спокійному сну
15:10 – 15:30Підйом, оздоровчі процедуриПроведіть для дитини комплекс гімнастичних вправ на різні групи м’язів та вправи для формування стопи і постави, для загального зміцнення
15:30 – 15:50ПолуденокПривчайте дитину до самообслуговування
15:50 – 16:50ІгриГрайте з дитиною у настільно-друковані дидактичні ігри — кубики, пазли тощо. Учіть складати картинки, послідовно відтворюючи події на них, поєднувати зображення за певними ознаками предметів тощо
16:50 – 19:00Підготовка до прогулянки, прогулянкаПривчайте дитину до самостійності, розповідайте їй про здоровий спосіб життя. Обирайте ігри малої та середньої рухливості, давайте дитині можливість самостійно гратися з іншими дітьми, спостерігати за довкіллям
19:00 – 19:30Підготовка до вечері, вечеряНагадуйте дитині про важливість гігієнічних процедур та правил поведінки за столом
19:30 – 20:30Спокійні ігри з батьками, читання казок, перегляд мультфільму, бесідиПеревагу віддавайте спокійним іграм, перегляду дитячого мультфільму, читанню казок перед сном, спокійним бесідам для підтримання емоційного контакту з дитиною, дружніх взаємин
20:30 – 7:30Гігієнічні процедури, співання колискової, нічний сонПривчайте дитину до особистої гігієни та гігієнічних процедур перед сном. Співайте колискову, щоб прискорити засинання дитини
ШАНОВНІ БАТЬКИ! ПРИЗВИЧАЇВШИ ДИТИНУ ВДОМА ДО РОЗПОРЯДКУ ДНЯ, ПОДІБНОГО ДО РОЗПОРЯДКУ ДНЯ У ДИТЯЧОМУ САДКУ, ВИ ЗНАЧНО ПОЛЕГШИТЕ ПРОЦЕС ЇЇ АДАПТАЦІЇ ДО НОВИХ УМОВ. ПРИДІЛІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, ЦЬОМУ ПИТАННЮ НАЛЕЖНУ УВАГУ
Кiлькiсть переглядiв: 8